Reis rond de wereld - Reisverslagen van Richard Muijs - WaarBenJij.nu Reis rond de wereld - Reisverslagen van Richard Muijs - WaarBenJij.nu

Reis rond de wereld

Twee jaar geleden besloot ik om een wereldreis te gaan maken. De klus bij Super de Boer zou ik afmaken waarna een lang gekoesterde droom in vervulling zou gaan. Twee jaar...dat leek nog zo ontzettend ver weg en dat was het misschien ook wel. Maar zoals we allemaal weten vliegt de tijd en dus stap ik nu al over 13 dagen in het vliegtuig voor het grootste avontuur uit mijn leven. De voorbereidingen zijn dan ook in volle gang en de spanning neemt toe! Momenten van 'JAAAAAA nog maar 13 dagen' en 'AAAHHHH waarom wilde je dit eigenlijk' wisselen elkaar in hoog tempo af!

Het streven is om een jaar lang in mijn eentje over de wereld te zwerven. We beginnen lekker relaxt in Mexico City, een plaatsje met slecht 21 miljoen inwoners, om vervolgens via Belize, Guatemala, Honduras, Nicaragua af te zakken naar Costa Rica. Daarna volgen een aantal landen in Zuid-Amerika, Nieuw Zeeland, Australië en een aantal landen in Zuid-Oost Azië om uiteindelijk te eindigen in Nepal en India! Of het ook echt zo ver gaat komen of dat de heimwee naar jullie zo sterk is dat ik na drie maanden weer thuis ben kunnen jullie hier volgen! Net als alle avonturen die ik in al deze landen ga beleven en de daarbij horende foto's..!

Recente Reisverslagen:

13 December 2012

Zon, zee, strand en genieten in Thailand!

05 December 2012

Lovely Malaysia!

17 November 2012

Ik hou van Azië!

05 November 2012

Samen genieten in Azie!

16 Oktober 2012

Werken......en biertjes drinken!
Richard

Actief sinds 10 April 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 27825

Voorgaande reizen:

23 April 2012 - 30 November -0001

Reis rond de wereld

Landen bezocht: